strony

niedziela, 19 października 2014

Backstage

Mini ala zapowiedź dzisiejszej sesji, która już dawno miała się odbyć..Ale jakoś pogoda nas w tym roku nie lubi, bo zawsze sprawia nam jakaś trudność.Ostatnio przygotowane, a tu deszcz, nic tak nie boli niż takie rozczarowanie w dodatku gdy nie mamy na to wpływu -.-
Ale w końcu los się do nas uśmiechnął i podarował nam przecudowną pogodę. Także mimo iż niedziela pełne energii wyruszyłyśmy na sesje :D Ile było emocji, zdenerwowania,strachu przed sama sesja.Czy podołam wyzwaniu, bo prawie miesiąc nie robiłam nikomu zdjęć.Efekty sesji, nie wiem czy są mega super , przekonam się podczas przerabiana zdjęć, ale można to nazwać mini rozgrzewką przed kolejną sesją, która już niebawem :)

Oczywiście pozowała mi Weronika ( tutaj post o niej).Efekty sesji dopiero jak ogarnę zdjęcia, czekajcie a tym czasem zapraszam do oglądania backstage :)




Niezmotoryzowane, ale jakoś dajemy radę :D


Hmm, dobór odpowiedniego miejsca najważniejszy :)



Pozujemy,pozujemy..


Hmm, no weź pokaż jak wyszło !



Czym by była sesja bez selfie ? Hahah,chyba więcej nie muszę mówić ,zdjęcia mówią same za siebie.

4 komentarze:

  1. Kochana bardzo fajne zdjęcia :) Ja dałabym je tylko w większym rozmiarze, aby można było lepiej oglądnąć takie cudeńka <3

    Tutaj mój blog -> nowy post i ROZDANIE
    matiaga.blogspot.com CLICK CLICK CLICK <3
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wyszły fajne zdjęcia;) czekam na post

    OdpowiedzUsuń
  3. super post! bardzo podoba mi się miejsce zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)