strony

środa, 10 września 2014

Osobista modelka

A dokładniej moja przyjaciółka Weronika ( Nisia).Można powiedzieć,że to dzięki niej zaczęła się moja przygoda z fotografią,ponieważ to z nią chodziłam na pierwsze sesje no i nadal chodzę..efekty możecie zobaczyć poniżej.
Cóż jeszcze mogę powiedzieć jest moja modelką numer jeden, poza tym jest bardzo fotogeniczna,więc dobre zdjęcie w jej przypadku łatwo zrobić.Na niektórych można zauważyć jej "skromny" modeling. Według mnie nie jest znowu taki skromny,nawet namawiam ją do założenia maxmodels, tak jak ona mnie do założenia bloga(co jej się udało,niestety).
Jakoś dziś moja wena mnie opuściła,także zapraszam do komentowania!
Oczywiście nie są to zdjęcia z wszystkich sesji, tylko wybrane :)

Zapraszam na maxmodels ! ( udało mi się namówić :D)












3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)