strony

niedziela, 5 października 2014

Zachód słońca

Nie widzę sensu pokazywania zdjęć z wakacji, czy starszych, dlatego dziś mam dla Was "zachodowe" zdjęcia. Robiłam je może dwa tygodnie temu więc nie są jeszcze takie stare, a nie widzę sensu wracać do tego co było.
Można zauważyć, że zdjęcia są zrobione przez okno, można pomyśleć ,że jestem leniuchem i nie chce mi się wyjść na dwór ale ja jakoś lubię zdjęcia przez szybę, i te padające światło z okna do domu.Pod wpływem światła dostrzegam to co normalnie można powiedzieć nie skupi mojej uwagi, a tu proszę widząc cień na ścianie mam ochotę pstryknąć fotkę, widząc słońce, które przedostaje się za rożnymi przedmiotami, drzewami itp. pstrykam kolejną fotkę.Także później wybieram te najlepsze, no i proszę.Oto one poniżej :)

Za niedługo pierwsza jesienna sesja się szykuję,czekajcie na efekty! Pozdrawiam <3

***


***


***


***


***


***


 ***


***

11 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia ! Też kocham zachód słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! W ciekawym swietle je przedstawilas :)
    Zechcialabys wpasc do mnie na bloga i ocenic moje zdjecia? Niedawno zaglebilam sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi. Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Jesli blog ci sie spodoba to milo bedzie jak zostaniesz moja czytelniczka :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za opinie :)
    Fakt sa troche za mocne i nastepnym razem spróbuje dodac odpowiedniego światla :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie zdjęcia, cudo!!!! :)
    www.LeveretteIII.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na sesje!
    A zdjecia cudne *o* Czasami nawet ładniej zdjecia wychodzą robione w ten sposób,przez szybę niż gdybyś miała wychodzić z domu itp :D

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite <3 ktoś powie że słabe. ale wg mnie są cudowne i mają nieziemski klimat.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe. :)
    PS.zapraszam do lajkowania strony w linku, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna <3
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! Czekam na efekty jesiennej sesji :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)