strony

sobota, 27 września 2014

Karolina&Weronika

Co prawda lato już za nami, ale mam dla Was kilka ujęć z wakacyjnej sesji z Karoliną i Weroniką.Sesja ta to taki mój mały "eksperyment" ponieważ to ja dziewczyny poprosiłam na zdjęcia,a one bez problemu się zgodziły.Można powiedzieć,że to pierwsza moja tak bardzo umawiana sesja,która planowałyśmy dwa może czy tygodnie, miejsce sesji zmieniłyśmy chyba dwa dni przed sama sesją, no ale jak widać nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.Mimo iż, pogoda pod koniec sierpnia znacznie się popsuła,to w końcu udało nam się spotkać.W tym właśnie momencie dziękuję Wam dziewczyny za poświecenie ! <3 Milo, że są takie osoby które pozwalają ci spełniać marzenia nie ukrywam ,że od długiego czasu w głowie miałam wizję ich wspólnej współpracy.Pierwsza część sesji była na sportowo i swag druga część została wykonana w parku, już bardziej tak delikatnie.Poniżej linki do fotoblogów od dziewczyny, także zapraszam :)

Weronika- KLIK
Karolina - KLIK











4 komentarze:

  1. świetnie wychodzą na zdjęciach :)

    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Kocham takie duety na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty and sweet girls , nice photos shooting ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)