strony

niedziela, 9 listopada 2014

Po drugiej stronie

Zazwyczaj to stoję za obiektywem, ale dzisiaj o mnie po drugiej stronie obiektywu. Zawsze podczas sesji z Weroniką mam okazję zapozować.Efekty są jakie są nie jestem modelką,zdjęcia są dla mnie a nie dla kogoś. Wybrałam tylko parę, które niosą jakieś wspomnienia ze sobą, przecież to w fotografii jest najpiękniejsze.Możemy wrócić do momentów kiedy wszystko układało się tak jak chcieliśmy lub bardziej do tych złych wspomnień, gdy gorzej być nie mogło.

Każdy lubi wiedzieć z kim ma przyjemność rozmawiać, pisać tak sam kogo bloga ogląda czy komentuje dlatego postanowiłam dołączyć jeszcze 10 faktów o mnie.Fakty te nie będą jakieś super skomplikowane są to rzeczy które nie każdy wie, chyba tylko parę bliższych mi osób.Mam nadzieję ,że to jakoś bardziej nas zbliży i blog już nie będzie taki anonimowy.Zapanuję tutaj jakaś taka miła atmosfera.Dużo już się zmieniło odkąd prowadzę bloga trochę pozmieniałam ustawienia,kolory, nagłówek, zaaklimatyzowałam się.Z dnia na dzień coraz bardziej mnie tu przyciąga, głownie dzięki Waszym komentarzom które dają motywację,dziękuje Wam :)

10 faktów o mnie 

1. Mam 17 lat.
2.Uczę się w technikum o profilu Technik cyfrowych procesów graficznych.





3. Największa pasja to fotografia.
4.Jestem pesymistka ( wiele osób tak uważa).



5. Szybko się denerwuję,praktycznie wszystko i wszyscy mnie denerwują.
6.Nie lubię koloru różowego i nigdy nawet będąc mała dziewczynką nie ubierałam się na różowo.



7.Źle mi z tym że nie mieszkam w mieście.
8.Obejrzałam praktycznie już wszystkie romantyczne filmy i teraz nie mam już co oglądać, czekam z niecierpliwością na jakieś nowe.




9.Co tydzień zakochuje się w innej piosence (teraz słucham John Legend-All Of Me)
10.Strasznie chciałabym mieć w końcu lustrzankę, ale wolę poczekać aż będę na nią gotowa.Nie rozumiem osób które mają lustrzanki a nie potrafią z nich korzystać i z ich możliwości.




4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)