strony

niedziela, 23 listopada 2014

Memories

Po ciężkim tygodniu w szkole, znalazłam chwilę na bloga, dosłownie chwilę, przez szkołę brakuje mi czasu na wszystko szczególnie na zdjęcia.Dlatego zbytnio nie miałam pomysłu na nowego posta..ale wymyśliłam pokażę Wam moje początki w fotografii, od czego się wszystko zaczęło aż do teraz. Zapraszam do lektury ! :)

Rok 2011

Od tego roku wszystko się zaczęło,pamiętam że pierwsze zdjęcia były robione na wszystkim nam znany portal Nasza Klasę.Razem z Weroniką wybrałyśmy się na spacer z aparatem, parę pierwszych zdjęć pod drzewem, na łące, bez przemyślanej stylizacji, bez żadnego przygotowania.Miały to być zwykłe zdjęcia, efekty jak na pierwszy taki spacer nie były super fajne, ale coś mnie zachwyciło w robieniu zdjęć.Poniżej parę zdjęć, które ocalały :D


Rok 2012

Od tego roku już nas na dobre wciągnęło. Miejsca na sesje przemyślane, stylizacje też, wszystko już było bardziej ogarnięte. Pojawił się nowy aparat Weroniki, kompaktówka z Samsunga, która dosyć długo nam służyła.




Nastąpił nawet mały przełom.Pamiętam, że miałam zrobić zdjęcia na projekt o swojej miejscowości.Razem z Nisią wybrałyśmy się na przejażdżkę rowerami..oczywiście nie odbyło się bez paru "pozowanych" zdjęć. Dosyć długo te dwa zdjęcia były dla nas taką motywacja, że można.W dodatku nie były przemyślane wyszły całkiem spontanicznie.



Rok 2013

Zdjęcia były już dla nas zwyczajem, nie było by miesiąca w którym  nie było by żadnej sesji.Już od początku roku ostro pracowałyśmy nad tym żeby zdjęcia były coraz lepsze. Każdy pomysł był dokładnie przemyślany,obgadany,stylizacja dobrana,klimat sesji.Wszytko zaczęło się pomału rozkręcać.




Nadszedł moment na mroczna sesja, a zarazem  tak skomplikowaną przeróbke zdjęcia.



No i wreszcie pierwsza sesja z nowego aparatu - prezentu pod choinkę :D Ile było radości przy tym. Niestety były to grudzień więc na dworze było zimno, dlatego większość zdjęć trzeba było wykonać w domu.Bałam się czy efekty wyjdą lepsze niż te pół roku temu, żeby aparat dobrze złapał światło,którego w domu tak mało, ale udało się.




Rok 2014

Chyba najlepszy rok w moim długim,skromnym życiu, przejdźmy do rzeczy rozwinęłam się i to bardzo,pojawiło się parę innych twarzy przed moim obiektywem,już nie tylko Weronika.Trudno go podsumować bo jeszcze się nie skończył, ale krótko mówiąc, wszystko jakoś ze sobą współgra, wszystko jest przemyślane, efekty są jakie są, wydaje mi się że jest lepiej i że będzie już tylko lepiej.







Pierwsze próby lewitacji i machania włosami :D







Trudno było wybrać jakiekolwiek zdjęcia z każdym wiążę jakieś wspomnienie..starałam się pokazać różnorodność moich zdjęć.Nie mam określonego charakter zdjęć.Może z czasem uda się go wyrobić.Wiem na pewno ze nigdy nie zrezygnuję ze zdjęć, może nie będę aż tak często robić zdjęć,ale nigdy nie przestane.

Dziękuje za tyle komentarzy pod ostatnim postem, jesteście cudowni :* <3

15 komentarzy:

  1. Fotografia to także moja pasja :) Kocham to robić. świetne zdjęcia, naprawdę ! :)
    Może wspólna obserwacja?:) Napisz Obserwuje a ma pewno się odwdzięczę ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać bardzo dużą różnice. Jestem mile zaskoczona. Myślałaś kiedyś np.by pracować jako fotograf? Chętnie bym się do kogoś takiego jak ty się udała.
    Wymiana obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow, dobra robota! Widać niesamowite postępy
    zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia robisz :)

    http://daniellitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się zdjęcia szczególnie z 2013 roku ale z 14 też są piękne :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze,ale świetne zdjęcia! :* widać,że kochasz fotografię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pics! Some are so emotional, great ones!!

    I would love to invite you to my big Kerastase Giveaway!!
    Choose your favourite products and win them!!

    Join my Kerastase Giveaway here

    Xoxo Colli

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, mi najbardziej podobają się te, z tego roku :D
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku zdjęcia z tego roku są niesamowite! Widać, jak bardzo rozwinęłaś się przez te kilka lat :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow z roku na rok idzie ci coraz lepiej !
    Robisz przepiękne zdjęcia !
    Zazdroszczę tym modelkom oraz Tobie talentu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  12. widać postęp! :) świetne zdjęcia, podobają mi się te z lewitacją, też sama się kiedyś w takie bawiłam :D

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku genialne zdjęcia ;) najbardziej to te mroczne i te lewitacji ... jak to zrobiłaś? ;p
    oczywiście obserwuje mam nadzieje, że wpadniesz do mnie ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że twoje fotografie są coraz lepsze i coraz bardziej przemyślane. Powodzenia w dalszym fotografowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze powiedziawszy wszystkie zdjęcia śliczne <3
    Zdjęcia z lewitacji mega mi się podobają *-* Widać, ze na prawdę lubisz robić, to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)