strony

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Christmas tree lights

Dobry wieczór, kochani :) Dawno mnie tutaj nie było, aż dwa tygodnie! Ale spokojnie w końcu mam czas na nadrobienie zaległości.Przyznam się ,że się stęskniłam za blogiem i za Wami.Wiem,że byliście tutaj i mnie nie opuściliście, dziękuje <3

Jeszcze jutro i mamy wigilie, dlatego już można zauważyć świąteczny nastrój , który panuje u każdego w domu, w galeriach handlowych, na ulicach, wszędzie, dlatego teraz pojawi się on na moim blogu.
Lampki choinkowe to nieodłączny element świąt, a jakby je wykorzystać do zdjęć..hmm,może wyjść nawet ciekawy efekt.Zobaczcie sami :)













***


Wszystkim moim czytelnikom, życzę: 
zdrowych,wesołych, pełnych radości świąt Bożegonarodzenia, spędzenia ich w rodzinnym gronie oraz duuużo prezentów pod choinkom <3

10 komentarzy:

  1. Dla mnie zdjecia z lampkami to juz oklepany pomysl i mi sie znudzil, ale zdjecia fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! :) ( też lubię fotografować )
    Obserwuję , gdyż naprawdę u ciebie fajnie :)

    http://niecodziennak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziuu.. Jakie cudowne zdjęcia. ♥
    Bardzo pomysłowe. :)
    Dziękuję i nawzajem. <3
    Obserwuje i zapraszam do nas: www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz uroczo! świetne zdjęcia, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. http://3.bp.blogspot.com/-_Rh7byuX6Ls/VJh1I3gBoII/AAAAAAAAAxU/ucBinmKOR0U/s1600/DSCN2915.JPG to zdjęcie jest naprawdę cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  7. http://photo-bymeg.blogspot.ch/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia,śliczne na nich wyszłaś :)
    Obserwuję,bardzo spodobał mi się twój blog :)
    Zapraszam też do mnie :) Nie dawno zaczęłam blogowanie
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)