strony

niedziela, 7 grudnia 2014

Hope

Dawno mnie tutaj nie było, dziwnie tak się przyzwyczaiłam do pisania postów.No ale niestety brakuje mi ostatnio czasu i chęci. Nawet pomysłu na posta nie mam.W dodatku mamy już grudzień, jest zimno,szaro buro, to wszystko trochę mnie blokuje do tego by wyjść w plener i zrobić jakieś zdjęcia. Poza tym zima nie należy do moich ulubionych pór roku nawet to ,że jest tak klimatycznie,światełka,święta,prezenty mnie nie przekonują do tego bym polubiła zimę.Najchętniej bym się ukryła w ciepłym łóżku i przespała cały ten okres.Dobra wróćmy do tematu posta,chodzi o to ,że nie mam motywacji i chęci. Dlatego posty nie będą już tak bardzo systematycznie dodawane.Z tego powodu też nie usunę bloga, bo mi szkoda.Gdy przyjdzie wiosna na pewno pojawi się tutaj więcej postów, dlatego nie rezygnujcie z czytania i obserwacji :)
Poniżej parę takich adekwatnych do nastroju zdjęć, trochę starych już..brakuje mi nowości.


***


***


***


***

(autoportret)

***

Mam do Was ogromną prośbę ! 
Chodzi o to aby polubić stronę tutaj link - KLIK . Bardzo zależy nam na ilości polubień, dla Was to tylko parę sekund a dla nas to coś ważnego.Strona jest utworzona w ramach konkursu którym bierze udział moja klasa, która prosiła mnie o wsparcie. Dlatego liczę na Was ! <3
Szczegóły konkursu na stronie ;)

16 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) Ja też się kiepsko czuję w zimie ;)
    http://elwira-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również najchętniej zimę spędziłabym w łóżku, najlepiej wcale nie musząc z niego wychodzić. Jedyne co w niej lubię to Święta. Śliczne zdjęcia! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, super klimat!
    Obserwujemy? foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia :). Mam nadzieję, że znajdziesz czas na więcej 'sesji', bo chciałabym widzieć jak się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny wygląd bloga :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na powrót wiosna!
    http://whinicte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię zimę ale czekam również na wiosnę bo urodzinki ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pics!

    http://irinasenina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie te zdjęcia się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam ochotę przespać ten okres, ale jakoś trzeba funkcjonować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia <3
    a ja lubię zimę ale nie tutaj w Polsce :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cute ! I'm a great fan of " over the knee" style ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)