strony

sobota, 21 marca 2015

Nie ma że się nie da

Ostatnio dosyć często myślę nad blogiem, sensem blogowania..Już nie raz myślałam, że to wszystko to falstart, pomyłka.Z czasem dotarło do mnie, że bez bloga nie dam rady. Po prostu nadzwyczajnie się w to wkręciłam.wiem , że chcę i muszę tutaj być Czasem chcieć to za mało,dlatego w dzisiejszym poście chcę Wam i sobie dać trochę motywacji.


Razem z wiosną i ja się odradzam, odradza się mój blog i moja pasja, która znalazłam się niestety na ostatnim miejscu.Na przeszkodzie znajduje się dużo ważniejszych spraw, czyli szkoła,zdrowie,obowiązki domowe (każdy z nas posiada ważniejsze "sprawy" jak i te mniej ważniejsze).Wszystko nagle z wiekiem mnie bardziej obarcza.W tym wszystkim postanowiłam sobie, że chociaż w weekendy, czy tez popołudniami zamiast przesiadywać na FB czy też przed TV wyjdę na przekór wszystkim, nie poddam się codzienności.Wiem, że muszę coś zmienić i chcę to zmienić.Może to moje postanowienie noworoczne,które dopiero teraz do mnie dotarło?


Podziwiam i podziwiam inne blogi i zastanawiam się ska w tych osobach tyle energii, chęci,motywacji.Wtedy myślę ja też tak chcę !



Jestem ciekawa jak to wygląda u Was, czy też macie chwile załamania,które trzeba jak najszybciej "wyleczyć"? Może razem z wiosną pora odrodzić nasze pasje? Przypomnij sobie kiedy ostatnio tańczyłaś/eś, rysowałeś/aś, robiłaś/eś zdjęcia, pozowałaś/eś...Dzięki pasji nasze życie staje się lepsze,nasze samopoczucie jest sto razy lepsze,mamy poczucie spełnienia,tryskamy radością ,szczęściem..Ah,chcę wrócić do czasów, gdy czułam że się spełniam. Mam nadzieje, że TY wrócisz do nich razem ze mną :)


12 komentarzy:

  1. uwielbiam kwiaty :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywujący wpis i przede wszystkim przepiękne, wiosenne zdjęcia! Oby tak dalej :)

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja też mam takie chwile załamania, również odwiedzam różne blogi i się zastanawiam skąd inne blogerki mają tyle motywacji i inspiracji, no ale staram się najbardziej jak mogę żeby mi też to wychodziło : )
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami przychodzą takie momenty, ale nie wolno się poddawać.
    Lubię wizualizować sobie cel, do którego dążę i to pomaga! :) życzę Ci abyś znalazła siłę i chęci do pisania. Nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze zdjęcie jest genialne, uwielbiam białe kwiaty! :) Bardzo się cieszę że przyszła wiosna, zimy miałam już dosyć!

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdego w końcu dopadnie zły nastrój na blogowanie, ale uwież, że to przejdzie, bo też tak miałam. :)
    ∆Mój blog∆ klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna to najlepszy czas właśnie na realizowanie pasji, zainteresowań. Myślę, że takie załamania ma każdy, jednak staram się odganiać od siebie złe myśli. Świetne zdjęcia! :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ;) Najbardziej podobają mi się zdjęcia tulipanów :)
    Dla mnie blogowanie z początku też było trudne, nie widziałam w tym sensu ale jednak dalej tu jestem także nie ma co marudzić tylko działać :)
    Taka rada ode mnie, rób te zdjęcia trochę większe na blogu . Lepiej się je wtedy ogląda :)

    Pozdrawiam:)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Co do prowadzenia bloga przede wszystkim zadbaj o design. Moglabys poszerzyc srodkową kolumnę z postami, zrobic większy nagłówek i popracowac nad czcionką. Wtedy blog będzie rzucał się bardziej w oczy. Ogolnie mowiąc powiększ wszystko :)
    Druga sprawa, to dodawaj częściej posty + dodawaj większe rozmiary zdjęć :)
    Tyle propozycji z mojej strony. Życze ci kochana powodzenia w rozwijaniu bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii.

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety wiem co to znaczy rezygnacja z pasji na korzyść ważniejszych spraw. Niestety mus to mus i musimy najpierw zrobić to co jest ważne, a potem możemy zabrać się za przyjemności ;)
    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze raz mialam takie mysli, jesienia, gdy zaczynalam swoją przygodę z blogowaniem... jednak minelo mi to. Dalam sobie ogromnego "plaskacza" w twarz. ::D duzo tez mi pomoglo sporkanie z raperem Zeusem i tez przesluchanie jego wszystkich plyt. Dal mi taka motywacje, jak nikt! :) Nie zaluje, teraz odnosze dosyc juz fajne sukcesy i sama z siebie az jestem dumna :)

    Dobrze, ze to zauważyłaś i probujesz z tym walczyc.
    wierze, ze Ci sie uda :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/flower-princess.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te zdjęcia!!
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)