strony

niedziela, 26 kwietnia 2015

Spring


W końcu mogę powiedzieć, że do mojego folderu "2015" dotarła wiosna (długoo przez nas wszystkich wyczekiwana).Ostatnie dni były bardzo słoneczne, trudno by było tego nie wykorzystać Oczywiście gdy tylko znalazłam chwilkę czasu zabrałam aparat i ruszyłam podziwiać przyrodę budząca się do życia :D Krzewy/drzewa kwitnące na biało do tego kolorowe tulipany i towarzyszące ciepłe zachodowe światło. Ah, cudownie ! Parę wiosennych ujęć przedstawiam poniżej. Zapraszam do oglądania i komentowania :)
Miłego dnia, kochani ! <3












7 komentarzy:

  1. Ciepła, słoneczna pogoda bardzo motywuje :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wiosna.. :)


    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia! <3
    jutro ma być znowu chłodno :( chciałabym żeby już cały czas było ciepło i słonecznie
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WIOSNA <3 moja ulubiona pora roku :) świetne zdjęcia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne zdjęcia!:*
    obs/obs?
    kochana, poklikasz u mnie:
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/choies.html
    bardzo proszę, odwdzięczę się (sprawdzam):*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje ci za komentarz! Kochana, jestem oczarowana twoimi zdjeciami! Przedstawilas najpiekniejsze uroki wiosny :) czekam zdecydowanie na więcej! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, bardzo wiosenne zdjęcia :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)