strony

sobota, 12 grudnia 2015

Fashion

Hej kochani <3
Dosyć dawno mnie tutaj nie było. Coraz częściej nie mam na nic chęci, nawet na bloga. Pewnie  czuję się tak przez pogodę. Za oknem jest szaro,ponuro i ciemno. Osobiście nie lubię tego jesiennego okresu,a co dopiero zimy. Mam dzisiaj dla Was zdjęcia z sesji, która wykonałam w listopadzie.Trochę czasu już minęło, fakt :D Jednak nie jest to typowa jesienna sesja, jest ona zdecydowanie w klimacie fashion. Moim zdaniem efekty sesji są całkiem dobre jak na warunki w jakiej była wykonywana. Dzień przed sesją lało, bałyśmy się ze następnego dnia będzie tak samo, jednak tylko od czasu do czasu pokropił nas deszczyk. Czasami warto się nie poddawać ;) Mimo tych wszystkich sytuacji,tych wspomnień związanych z sesjami, z wyjazdami,mimo to wszystko myślę nad usunięciem bloga czy zawieszeniem. Coraz rzadziej wychodzę na zdjęcia,coraz mniej czasu mam na cokolwiek. Zobaczymy, co czas przyniesie, czy zmienię decyzje,czy odzyskam chęci.
Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania ;)


Fot:ja
Mod: Weronika R.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)