strony

środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie 2015

Hej, kochani <3
Zostały ostatnie dwa dni, już prawie tylko jeden i powitamy nowy rok. Wszędzie można zauważyć wielkie podsumowania, więc w sumie sobie powiedziałam ja też zrobię :D Chociaż troszeczkę skromne, ale jest. 2015 był dla mnie dobrym rokiem nie aż tak bardzo jak 2014 pod względem pasji, zdjęć i robienia tego co kocham. Mimo to, starałam się od czasu do czasu złapać za aparat. Jak wyszło czy się rozwinęłam, sami zobaczcie.Najważniejsze by nigdy nie zapominać o swojej pasji. Warto spełniać swoje pomysły,marzenia i czerpać z życia to co najlepsze.

Moje najlepsze 3 posty w tym roku to:

Jak sami widzicie pomysł na tiulową spódniczkę to był strzał w 10. Myślę nawet nad kolejnymi pomysłami, bo lubię to robić nawet dla samej siebie. Tylko do tego wszystkiego potrzeba czasu, czego ostatnio u mnie brakuje. Obiecuje sobie systematyczność w dodawaniu postów, obiecuję, oby w nowym roku się udało. Poniżej dwie sklejki podsumowujące ten rok. 

A Wam wszystkimi dziękuje za to że jesteście, za komentarze i obserwowanie bloga!
DZIĘKUJE <3

I życzę Wam by nowy rok był dla Was dobrym rokiem, żebyście się nie poddawali i dążyli do celu, żeby Wasze wszystkie marzenia się spełniły!
Szczęśliwego nowego roku!





1 komentarz:

  1. Mam nadzieję że w 2016 rozwiniemy się jeszcze bardziej i już czekam na pierwszą sesję w nowym roku! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)