strony

niedziela, 7 września 2014

Dzień dobry, wszystkim.

Długo i to strasznie długo zwlekałam z założeniem kolejnego bloga, tym razem nie jest to projekt szkolny :)
Już od dawna chciałam założyć bloga o fotografii by móc pokazywać swoje zdjęcia,a nie chować je w folderach.Nie wiem czy są na tyle dobre żeby je publikować,ale spróbuję.

Na sam początek nie jestem kolejnym dzieckiem któremu rodzice kupili lustrzankę..bo jej nie mam.Robię zdjęcia kompaktem i uważam,że są dobre,czasem nawet "wychodzą" jak z lustrzanki.Dla ciekawych powiem,że robię zdjęcia Nikonem, dokładnie to Nikon Coolpix L810.Jak dobrze pamiętam to zaczęłam interesować się fotografią tak od 2012 roku, lecz dopiero od pół roku używam Nikona.

Dobry początek nie jest zły, więc sklejka powinna wystarczyć.Jest ona zapowiedzią bloga, głownie przedstawia naturę,ale wszystko w swoim czasie.Zachęcam Was do komentowania. Pozdrawiam !



7 komentarzy:

  1. Super zdjęcia.. :) Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Poza tym dziękuje kochana za ujęcie zdjęcia w nagłówku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)