strony

piątek, 10 lipca 2015

Przyzwyczajenie nas przygniata

Dobry wieczór, kochani !
Mamy już za sobą tydzień wakacji, teraz mija kolejny,później następny. Może przez ten czas nie tylko odpocznijmy od szkoły, od pracy, od wielu innych rzeczy, ale też zróbmy coś dla siebie. Zmieńmy coś na lepsze.Wiem, że ciężko jest odciąć się od przyzwyczajenia, cokolwiek w swoim życiu zmienić. I co ja Wam będę tutaj mówić co macie robić ze swoim życiem. Każdy ma swoje i żyje tak jak chce. Ale czasem warto się nad tym wszystkim zastanowić, nad życiem i jego sensem. Pewna bliska mi osoba zdradziła mi mały sekret, zacytuje Wam go ;)

"Zdradzę ci Czemu się nie chce tego robić większości ludzi. Bo jest tak ze przyzwyczajenie nas przygniata a próba zmiany kojarzy nam się z czymś mało przyjemnym. Za to przyzwyczajenie jest bardzo wygodne a zazwyczaj NIE próbując się zmienić zmieniamy się na gorsze"
Jakoś szczególnie utkwiły mi te słowa w pamięci, mam nadzieje, że Wam też czasem się przypomną. Może uda nam się razem odnaleźć chęć do zmiany na lepsze, chęć do pokonania przyzwyczajenia, kto wie..
***
Poniżej parę zdjęć z ostatniej sesji zdjęciowejmiało wyjść letnio, przyjemnie i z klimatem. Mam nadzieję że tak wyszło. Mimo prostoty zdjęć, to jestem z nich zadowolona :) Za niedługo szykuje się kolejny post, z kolejna sesją, do zobaczenia ! ;)

Modelka: Weronika R.
Fot: ja 











12 komentarzy:

  1. zdjęcia wyszły dokładnie tak jak chciałaś, letnio i z klimatem!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! <3 trzeba w pełni wykorzystać wakacje a nie tylko odpocząć od szkoły :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre i prawdziwe słowa. Boimy się zmian, bo boimy się, że nie podołamy. A przecież same postanowienie i chęć do działania to już jakiś krok na przód. Wystarczy tylko zacząć działać. Nie zakładajmy z góry, że czeka nas coś przykrego. Nie bójmy się zmian! ♥
    Razem z siostrą chciałyśmy Cię zaprosić na nasz blog:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na sesję!

    livia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudowne :*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądre słowa. Ludzie zamykają się w własnej strefie komfortu, ponieważ łatwiej jest nie spróbować wcale, niż radzić sobie z porażką. Najgorsze jest właśnie takie zakładanie, że coś nie wyjdzie. To najbardziej zniechęca do podjęcia jakiejkolwiek poróby.

    coffeebookandsmile.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Te zdjęcia są cudowne :3 Mam słabość do zdjęć bez uśmiechu *.*Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia amatorskie? Wyglądają jak by były robione przez profesjonalistę :) Gratuluję świetnych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Modelka bardzo ładna;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne zdjęcia, szczególnie te z kwiatami.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesteś!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tydzień wakacji, za nami, ale na szczęście jeszcze 11 tygodni przede mną :D
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)