strony

poniedziałek, 20 lipca 2015

Monika K.

Dzień dobry, kochani ! 
Mam dzisiaj do pokazania zdjęcia z mojej ostatniej sesji zdjęciowej. Razem z moją modelką planowałyśmy wspólne zdjęcia już dawno, chyba na początku stycznia, ale dopiero w ostatni weekend udało nam się je zrealizować. Mimo iż, tego dnia pogoda była fatalna, cały dzień padało to od razu jak przestało poszłyśmy na zdjęcia. Trochę tak na spontana, ale mimo to jestem zadowolona z efektów (mam nadzieję że moja modelka też :D ). 
Już nie będę przeciągać, ale dodam jeszcze . że tak wesołej modelki nie miałam jeszcze na zdjęciach. Monika jest dziewczyną pełną energii a w dodatku jej uroda i uśmiech przyciągają uwagę (sami zobaczcie!). Podczas sesji dzielnie towarzyszyła mi moja siostra, dlatego postanowiłam dołączyć jeszcze backstage.


Zapraszam do oglądania! :)

***


















***

Backstage:



5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)