strony

czwartek, 30 lipca 2015

Spełnić marzenia

Dzień dobry , kochani ! ;)
Dzisiaj post zupełnie z innej bajki. Mam do Was ogromną prośbę ;) Mianowicie biorę udział w konkursie fotograficznym, który jest organizowany przez lokalna gazetę w okolicy której mieszkam, czyli na Opolszczyźnie.Za namową mamy i przyjaciółki postanowiłam że spróbuję sił w tym konkursie.Ba, może spełnię marzenia i wygram upragnioną lustrzankę..Ale hola hola to znowu nie jest najważniejsze liczy się dobra zabawa, być może ktoś zauważy moje pracę, po prostu komuś się spodobają. To taka przygoda, która doda mi motywacji, chęci do dalszej pracy.
Dlatego, proszę Was o wsparcie. Wystarczy wejść na stronę i oddać głos wybierając metodę która chcemy zagłosować.Tradycyjnie na stronie można oddać 3 glosy na dzień, raz dziennie przez Facebooka oraz smsem można głosować do woli. 

Tutaj link: ZAGŁOSUJ!

Dla Ciebie to tylko jedno kliknięcie, a dla mnie coś naprawdę ważnego.Z góry Wam bardzo dziękuję za każdy głos <3

Poniżej, zdjęcia które startują w konkursie. Zapraszam do oglądania :)

***


***


***


***


***


***


***


***


***

9 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia są świetne, ale moim zdaniem pierwsze lub drugie wygrywa ! ♥
    Zagłosowałam. Mam nadzieje, że wygrasz ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post:Dpiekne zdjecia bede wpadac czesciej na twojego bloga:)
    zapraszam do nas http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz baaardzo ładne zdjęcia :) już głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jestem zakochana w zdjęciach! Są przecudowne! Mogłabyś napisać jakim aparatem były robione?
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie najlepsze! :)
    Zagłosowałam i życzę powodzenia bo nagroda jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaaa, cudowne zdjęcia! trzymam kciuki, wygrana Ci się należy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)