strony

środa, 1 lipca 2015

Jak odnaleźć w sobie pewność siebie?

Hej kochani,
wracam do Was podłużej nieobecności.Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie ale czasem w życiu tak bywa. Ciężko mi tutaj wrócić, w dodatku gdy nie mam dla Was do pokazania żadnej sesji zdjęciowej.Prawie przez dwa miesiące nie miałam aparatu w ręce. Są rzeczy ważne i ważniejsze, dlatego wpadłam na pomysł z postami tematycznymi,czyli moimi przemyśleniami. 



Jak odnaleźć w sobie pewność siebie? 

O to jest pytanie..Na początek mogę śmiało powiedzieć , że sama jej nie posiadam, ale dążę do tego by to zmienić. By być lepszą sama dla siebie.


Kim jest osoba pewna siebie?

Taka osoba zna swoje wady i zalety. Akceptuje je i dąży do tego by być lepszą osobą. Potrafi zauważyć swój błąd i starać się go naprawić np: "gdy znowu zdarzy mi się taka sytuacja zareaguję inaczej, moje zachowanie nie było do końca przemyślane".Osoba ta także wierzy w siebie i w swoje możliwości. Potrafi czerpać z życia co najlepsze, bo wie ,że tyle ile sobie wypracuje tyle będzie posiadać.


6 rad jak odnaleźć pewność siebie :

1. Zaakceptuj siebie, swoje wady i zalety.Rób wszystko tak by nad tymi złymi pracować, a te dobre wykorzystywać.Nie przejmuj się, każdy człowiek na świecie ma jakieś wady, nie jesteś sam. Nie przejmuj się swoimi kompleksami.

2.Uwierzyć w siebie i w swoje możliwości. Jeżeli chcesz czegoś to to osiągnij, co prawda nie od razu Rzym zbudowano,ale małymi kroczkami idź przed siebie.Pamiętaj , że masz jedno życie i to od Ciebie zależy jak je przeżyjesz.



3. Nie zakładaj z góry że coś Ci nie wyjdzie.Nie przejmuj się opinią innych ludzi. Żyjesz dla siebie nie dla innych. Nie patrz , że inni są lepsi. Jeżeli uwierzysz w siebie to możesz być lepsza/y od nich.

4. Nie poddawaj się, próbuj aż w końcu się uda. Otwórz się do ludzi, nie zrażaj się na otoczenie. Znajdź osobę która Cię będzie wspierać w walce samym sobą.



5.Złap dystans do siebie, jak dla mnie to najważniejsza rzecz,która buduje pewność siebie. Jeżeli coś Ci nie wyjdzie, nie przezywaj tego.Uśmiechnij się i pokaż ,że dasz radę następnym razem.

6.Nie patrz na innych, znajdź pasję w której czujesz się dobrze, nawet gdy jest ona mało oryginalna, staroświecka, niemodna to pokaż że jesteś w tym dobra/y. Nie rezygnuj z tego, tylko dlatego że innym się nie podoba. Najważniejsze że Tobie doda siły i chęci do życia. Da ci poczucie spełnienia i szczęścia, a to najważniejsze.


***
Przyznam się, że lubię takiego rodzaju posty, dodawaj one motywacji, czyż nie?


7 komentarzy:

  1. uważam, że zawarłas wszystkie najwazniejsze zasady ;) nic dodać, nic ująć :D
    obs za obs? jeśli jestes chętna zacznij i daj mi o tym znać :)
    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia
    Nowy wpis: http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też miałam problem z pewnością siebie, ale wiara w siebie to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam posty tematyczne, więc pisz takie <3

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie profesjonalne zdjęcia!! :)
    zapraszam na fajna strone: http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia i jakże mądre słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)