strony

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Recenzja | Bóg nigdy nie mruga

Hej, kochani <3

Jak tam? Przygotowani do szkoły?

Wszędzie pojawiają się posty o powrocie do szkoły, o stylówkach na rozpoczęcie roku szkolnego, ale u mnie zupełnie coś innego. Jeszcze na chwilkę chcę zapomnieć o szkole i żyć wakacjami, odliczam każda wolną minutę i wykorzystuje ją w stu procentach, szczególnie dzisiaj. Aż się boję myśleć, że od jutra znowu się zacznie. Szczerze mówiąc jakoś w tym roku tak szybko "przeleciały" mi wakacje, a w dodatku ostatnie dni, w których przygotowuje się do swoich 18-nastych urodzin i pierwszych urodzin mojego bloga (7 września będzie roczek :D)

Dobra, dobra tyle o szkole i wakacjach, przejdźmy do głównego tematu posta.Ostatnio miałam okazję zakupić kolejną książkę do mojej skromnej kolekcji. Z tej okazji postanowiłam zrobić pierwszą w swoim życiu recenzje, było pierwszy DIY to teraz czas na recenzję, myślę że nie ostania ;)



Jak widzicie u góry książka nosi tytuł "Bóg nigdy nie mruga" opowiada ona o życiu felietonistki Reginy Brett , o tym jak wiele nauczyła się w swoim życiu, o tym jak zachorowała na raka, o tym jak w młodym wieku zaszła w ciąże, o dzieciństwie,rodzica, o samej sobie, gdy nie umiała odnaleźć właściwej drogi. Wszystko to opisała w 50 lekcjach, które są radami dla czytelników. Lekcje mają za zadanie pomóc nam w trudnych chwilach w życiu, skierować nas na właściwą ścieżkę, gdy brakuje nam motywacji do życia, mają nam ją powrócić. Głównym celem książki jest pokazanie że człowiek uczy się na błędach i powinien doceniać swoje życie mimo wszystko, starać się je uczynić lepszym. 



Na tą książkę polowałam już od dawna, czułam, że pomoże mi ogarnąć co nieco , po prostu pomoże mi no i się tak stało, może nie do końca to widać, ale inaczej patrzę na świat i życie. Staram się doceniać każda szczęśliwa chwilę, z każdego błędu wyciągnąć wnioski i starać się być lepsza sama dla siebie.Polecam ta książkę osobą które straciły chęć do życia i potrzebują pewnego rodzaju motywacji. Najlepsze w tej książce jest to, że możemy do niej wrócić w każdym gorszym momencie i zapewniam Was że nie znudzimy się nią.




 Wszystkim życzę samych sukcesów w nowym roku szkolnym oraz oby nam się tak chciało jak nam się nie chce :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)