strony

niedziela, 9 sierpnia 2015

Skaters

Dobry wieczór, kochani! <3

Uff, jak gorąco...
Nie wyobrażam sobie , żeby w tym upale siedzieć przed komputerem, a co dopiero poświecić dłuższą chwilkę przy nim i dodać posta na bloga..ale jestem! Tak, chociaż wieczorkiem jest trochę chłodniej. Najlepiej to bym całe dnie siedziała nad jeziorem czy na basenie. W końcu trzeba korzystać z ostaniach dni wakacji no i z tego ciepełka. Za chwilę przyjdzie marudzenie "ale mi zimno, chce już lato", także nie spinajmy
cieszmy się każda wolną chwila ;)

Skaters.. no tak chyba połowa osób wie kto to taki c`nie? Każdy ma swoja pasje w tym i mój chłopak oraz jego kolega. W skrócie było tak ja patrzałam na ich triki i strzelałam fotkę. Ciężko było złapać przemieszczające się "obiekty" na zdjęciach, ale wyszło parę całkiem niezłych ujęć, sami zobaczcie ;)















4 komentarze:

  1. Świetne zdjecia ;) ))

    Zapraszam do mnie ;) Poklikasz w najnowszym poście ? odwdzięczam się obserwacją , tylko daj znać że kliknęłaś ;) :* Dziękuje :*
    http://milosczycieszkola.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dresslink-czesc-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem twoją przeciwnością, bo nawet w wakacje cały czas siedzę w domu :/
    Zwyczajnie nie mam z kim wyjść, a samemu tak dziwnie ;/
    Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam na naszego bloga: http://liviandinga.blogspot.com
    Zachęcam do komentowania ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)