strony

niedziela, 23 sierpnia 2015

Dzika droga

Hej, kochani ;)
Jak zauważyliście trudno mi utrzymać systematyczność na blogu, często coś staje się ważniejsze niż napisanie posta, ale w końcu mam czas, a co najważniejsze mam wenę do pisania. Przyznam się , ze brakowało mi tego. Może jest ona częściej ale rzadko ją pokazuje na blogu. Może boję się pisać tutaj coś więcej, niż tylko skromne opisy moich przemyśleń. Czasem mam ochotę napisać tutaj więcej ale niestety powstrzymuje się. Może dziś będzie więcej. Zawsze jest opcja usunięcia posta.

Mamy dzisiaj przedostatni weekend wakacji, korzystamy z nich jak najlepiej by wykorzystać każda wolna chwilę , która została.. ale dziś postawiłam na totalny chillout..lubię tak czasem poleniuchować.Zawsze niedziela kojarzy mi się z ostatnim dniem w którym mogę odpocząć od szkoły i zobaczyć jakiś ciekawy film. Tak było i tym razem. Przed chwila obejrzałam sobie film, według mnie jest dobry bo trzyma mnie aż do teraz,lubię filmy które dają nam dużo do myślenia. Ten jest jedynym z tych filmów, opowiada o kobiecie, która postanowiła wyruszyć w wędrówkę w samotności, musiała stawić czoła przeszkodą które napotkała na swojej drodze, musiała zmierzyć się ze swoimi wspomnieniami, odnaleźć sama siebie, kiedy jeszcze nie była zniszczona...Przebyła po prostu dziką drogę..

Idealnie w ten klimat wpasują się zdjęcia które wykonałam dosyć dawno, inspiracją było jedno ze znalezionych zdjęć w internecie. Pokazują one taką dzika dziewczynę, która być może przebyła dziką drogę. Interpretujcie na swój sposób. 
Zapraszam do oglądania :)


Fot. Ja
Modelka: Weronika.R
















8 komentarzy:

  1. podobają mi się :) a te świece dymne - sama myślałam o kupnie ich do zdjęć, ale nie mogę nigdzie ich znaleźć :/ proponuję następnym razem, żeby modelka (wybrałaś śliczną dziewczynę) miała i smutną i wesołą minę, na przemian :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeju, jaka cudowna sesja :-)! Wyglądasz nieziemsko! Buziaki Kochanie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! ;oo
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam na naszego bloga: http://liviandinga.blogspot.com
    Zachęcam do komentowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią oglądnęłabym ten film, bo wydaje się mega ciekawy :3
    Jejku, niesamowita sesja! Wyglądasz naprawdę zniewalająco :o Piękne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecie nr 7 bardzo ładne :) Weronika bardzo dobrze zagrała :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)