strony

niedziela, 2 sierpnia 2015

Fashion | portrety | konkurs


Dzień dobry,kochani !
Postanowiłam, że nadrobię zaległości na blogu. Także dzisiaj mam dla Was zdjęcia z sesji , która była dosyć dawno, bo w lipcu (haha w sumie nie tak dawno :D). Wracając do zdjęć są one w klimacie fashion , może nie do końca jak z jakiegoś magazynu, ale jestem zadowolona z efektów. Najpierw jednak wykonałyśmy kilka portretów z lustrzanki,która pożyczył mi mój chłopak (dziękuję :*). Na ogół nie wykonuje zdjęć lustrzanką, ale to była niespodzianka dla mnie, nowe doświadczenie i motywacja do dalszej pracy.Oczywiście na zdjęciach moja niezastąpiona modelka Weronika, która nie dawno założyła swojego bloga - zapraszam do niej tam więcej ciekawych i przepięknych kadrów (KLIK).

Mam jeszcze do Was ogromna prośbę chodzi o konkurs fotograficzny w którym biorę udział, bardzo ważna jest ilość głosów, dlatego proszę o nie bardzo i to bardzo! Dla Ciebie to tylko chwila,jedno kliknięcie a dla mnie naprawdę coś ważnego :) Z góry dziękuję <3 (więcej o konkursie - TUTAJ)


Zapraszam do oglądania zdjęć ;)


















4 komentarze:

  1. ja mam pytanie
    CZY TĄ DZIEWCZYNĘ COŚ BOLI?! czemu ona się w ogóle nie uśmiecha :<

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://pommesfritesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie <3
Odwdzięczam się tym samym ;)